Lucas Farruggia

Lucas studeerde aan de UCLouvain FUCAM Mons. Hij voltooide een bachelor in managementwetenschappen om zich te specialiseren in digitale marketing en supply chain. Tijdens deze universiteitsjaren liep hij twee stages, waarvan de ene vooral gericht was op SEO van websites en de andere bij een wijnhandelaar, waarbij hij verantwoordelijk was voor het toegankelijk maken van een gloednieuwe website en het aanbieden van de mogelijkheid om online te kopen.

" Ik geloof dat de verzekeringswereld een transformatie ondergaat in het tijdperk van digitalisering. Om deel uit te maken van deze transformatie heb ik besloten bij Oxygen te gaan werken. Bij Oxygen proberen we allemaal de verzekeringswereld te transformeren naar een meer digitale en klantgerichte wereld. Klantgerichtheid is iets waar ik veel waarde aan hecht. Een tevreden klant is een klant die terugkomt en reclame maakt. En ondanks alle nieuwe marketingtechnieken is mond-tot-mondreclame nog steeds de krachtigste marketingtechniek. "

In zijn vrije tijd brengt Lucas graag tijd door met vrienden, reizen, muziek luisteren of sporten. Hij was de doopvoorzitter van zijn studentenkring, waar hij nog steeds graag tijd doorbrengt en al zijn vrienden ziet.